aşk balatı ya da okunsa da anlaşılmaz şiir

30 Ocak 2011 Pazar
şairlerin öyküsü
bir garipsin orhan veli
senin şiirlerini severdim
senin şiirlerinle sevdim
akşam o gece en güzelken senin şiirlerin
aaaah otobüsteki çocuk,
hiç en sevdiğin şairin şiirine koşulur mu
yanındaki seveceğin olacaksa
ancak aptallar nisanda sever

yusuf ile eleninin öyküsü,
bir rum meyhanesine girdi yusuf
eleninin babası açmış rakısını izmirde gün batmak üzere
eleniyi seviyorum ben
olmaz olmaz yusufum
sevme işte eleniyi vermeyecek babası kızı
arabacı bu yusuf deli oğlan
aldı kaçırdı eleniyi
aaaah deli yusuf kaçırdın da ne oldu ha
bıraktı gitti eleni seni

ex libris öyküsü
her şey kitaplarla başlar
birisini sevecekseniz önce onunla kitaplara bakın
bu taaaa binlerce yıl önce söylenmiş bir aşk nasihati olmalıydı
kitapların kokusu şarabı çağırır
şarap bir kuşu
bir deniz kuşuydu miko
bir kuş bir çiçeği
ve yılların yılların öyküsünü
baharat yolunun öyküsünü
kekiklerin kimyonların öyküsünü
yitiklerin öyküsünü

açılış seremonisinin finali öyküsü
aşk başladı baharat yoluyla
çiçek kokulu baharat yoluyla
yollarla dolacağından habersiz
yıllarla dolacağından habersiz
çok sevmek çok zaman istemez yalandır
sevmek anlıktır bir sevdin
gerisi hikaye
şiirle dolar kalbin ve her sabah seversin
aaaah seven
sevmekten daha kötü ne olabilir der misin
birisinin sana sevme beni artık demesi

128 günün hikayesi
tamı tamına 128 gün olmuş
sensiz
sessiz
sensessiz
ben sessiz
biz sessiz
aaaah be deli yusuf 128 gün
her kekik kokusunda aramadın mı eleniyi
aaaah be yağız arabacı
her sabah öpecek bir dudak bulamadın da
hüzünlenmedin mi tamı tamına 128 gün
o yok arabacı
sen yok arabacı
nanik yapacaktınız arabacı
'yalnızlık paylaşılmaz paylaşılınca yalnızlık olmaz'
peeeh
gülecektiniz arabacı
hiç kimsenin gülmeyeceği komikliklere
tamı tamına 128 gün arabacı
yaşamadığın 128 gün
ölsen çürürdün
keşke ölseydin arabacı

0 yorum: