özlemle andıklarımız

10 Kasım 2015 Salı
bazı günler unutulmaz. hayır hayır liderlerden, devlet kurucularından ve ya mühim insanlarla ilgili bir kayıptan bahsetmiyorum. bazı günler unutulmaz; kişisel tarihlerinde kişilerin. bugün öyle bir gün değil. en azından benim için. takvimde bir gün sade. az sonra kendimle çelişeceğim. kişisel tarihimde unutulmaz dediğim pek çok günün tarihini hatırlamıyorum. hangi güne denk geldiğini de biraz düşünerek bulabilirim. belki. unutulmaz günler de bugün gibi. takvimde bir gün sade. tek farkı, geriye kalanlar takvimlere sığmıyor. sobanın üzerindeki kestanenin pişmesini beklemek gibi.


3 yorum:

deeptone dedi ki...

unutulmaz günlerin çok olsun o haldee :)

la petite mort dedi ki...

unutmak isteyeceğimiz günlerimiz az olsun. bu da benim sana temennimdir.

Azize dedi ki...

Çok rastlar oldum bu kadına medyada? Yeni mi? Ses ve tekniği iyi.
Nasılsın?