küçük yaramazlıklar

21 Ocak 2012 Cumartesi

"ah be ablacım az önce gelseydin tüm çiçekler burdaydı. kimse gelmedi diye intihar etti yavrucaklar. işe yaramaz mı ne hissettiler kendilerini artık orası bilinmez. ah be ablacım madem çiçekleri de seviyorsun, neden geç kalıyorsun. haddime değil bilirim sana hesap sorması, ama ablacım o kadar tazenin gözlerinin önünde solması ne demek bilir misin sen? en iyisi mi ablacım sen bu şehri terket ve çiçekler başka şehirlerde ölsünler. ölmek güzel ablacım yaşamanın da ötesinde" (gardener and flowers,1936, ikinci teşrin; t.j.mudbrick)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

seviyorum burayı. sinsince dolanıyorum sık sık kedi patilerimle.bugün de öyle sinsilik yapacaktım ama şu denginizasyon var ya hani, o haldeyim ben de bir vakitten beri.söyleyeyim de öyle geçeyim dedim.

la petite mort dedi ki...

sendin demek.daha sık gel ama. kafana kartopu atan çocukları dövmek, şiddetten sayılmıyormuş bunu da böyle bil.