film festivali seçkisi

8 Nisan 2015 Çarşamba
insanlar gelip bizde sekiz on gün kalabilirler. ben bir şey demem. sen de bir şey deme. onlar da bir şey demesin. yoksa çok ses oluyor. her kafadan başka bir ses çıkıyor. alıyor başını gidiyor evden. biz bize kalıyoruz yine. filme falan gitmek icap ediyor. filmden festival yapıyorlar. insanlar da yiyor bunu. birisi de demiyor ki. filmden festival mi yapılırmış fatma. filmden çok güzel yahni yapılır. bol soğanlı. bu çağda kimsenin ne ağız tadı var. ne film zevki. herkes laf olsun diye, dostlar görsün diye film yiyor. eskiden olsa köpeğe vermeyeceğin filmler, şimdilerin aman efendim canım efendim yerlerinde görülüyor. neden böyle oluyor diye düşünecek oluyorum bazen. vazgeçiyorum açıyorum dolabı alıyorum eskilerden bir film. ediz hunlu filiz akınlı. atıyorum mikrodalgaya onbeş dakka sonra mis gibi oluyor. dolaptakiler bitince ne yapıcam bilmiyorum. iyiki rahmetli babamgille kadim dostu gökselbaktagir epeyce stok yapmışlar. ondan kalan en güzel miras. benim karım çocuğumuza gebeyken kaza geçirip ölmemiş olsaydı ben de ardımdan ona afiyetle yiyebileceği filmler bırakırdım. en azından birileri iyi anardı beni.

11 yorum:

N.Narda dedi ki...

Benim için bir film seç de "izleyeyim" madem.

la petite mort dedi ki...

yılanların öcü

N.Narda dedi ki...

adında hayvan ismi bulunmasın lütfen

la petite mort dedi ki...

içinde tavus kuşu var tabutta rövaşata

N.Narda dedi ki...

içinde de hayvan olmasın

afişinde olabilir

la petite mort dedi ki...

her yeri hayvansız, hücre yedide mucize

Adsız dedi ki...

Balıkçı kızı Azize ile Şopen olsaydı keşke dolapta..

la petite mort dedi ki...

deniz kızı eftalya ve noktürnler var elimde şu an. olur mu?

Adsız dedi ki...

sevmiyorum o şarkıyı ben yaa..
nerde iki solcu bir araya geliyor, marx ingilizmiş deseler inanacaklar, o şarkıyı söylemeye başlıyorlar!

la petite mort dedi ki...

sen çok yanlış anladın bu sefer.

Adsız dedi ki...

kalsın öyle boşver..