fahiş fiyatlı şiir

11 Mart 2015 Çarşamba
bu da sizin cennetiniz
içinden ırmaklar geçer
çiçekler açar
edimler biter
saatlerce hayatını anlatır ahmaklar sürüsü
sadece üç dakika sürmüş hayatlarını anlatır
kalu beladan beri birbirini seven penguenler
yahut kalu belada birbirini seçen penguenler
sizi size anlatır
fezlekeler verilir
dinler yücelir
sesler kesilir
bir tef sesi böler kesiyi
bendirci kendini neden öldürdü
bendir çünkü
cevaplar basit
sorular zor
bilek gibi
her dilde bir karşılığı vardır
ben gibi
sen gibi
biraraya gelişimiz gibi
olay olur
insanlar sorar
nasıl oldu
anlamadık
anlamadığınız yerden sorulanlar kolay
cevaplar yok
sessiz kalmak daimi haktır
güneş ne renk doğar

12 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
la petite mort dedi ki...

yanlışlıkla sildim yorumu. şarkının ne olduğunu öğrenemeden.

Adsız dedi ki...

sorun değil. gözlerinden uyku akıyormuşsa, mümkündür. al bakalım..

https://www.youtube.com/watch?v=fregObNcHC8

Adsız dedi ki...

Ben de merak ettim...

Adsız dedi ki...

Şiiri anlamak istedim ama anlamadım...

la petite mort dedi ki...

nerden buluyorsun bu merak motivasyonunu her daim. bırak anlama sadece oku geçsin.

Adsız dedi ki...

Ah Aze değil mi? Yalnız olmadığıma sevindim. Ben de hiçbir şey anlayamadım doğrusu. Tıpkı yazarı gibi.

Adsız dedi ki...

Bildiğim şarkıymış...

Bu cümleyi bana çok sevdiğim bir adam daha söylemişti.

Geçeceksem niye okuyorum ki.

Düşüneyim yine de ben bunu.

Bozulsam mı sevinsem mi bilemedim.

:-)

:-(

la petite mort dedi ki...

geçeceğin bir hayatı neden yaşıyorsun ki?
bazan alt alta yazılmış sözler sadece alt alta yazılmış sözlerdir

Adsız dedi ki...

Yaşamak, geçmek değildir, ah le petite prens.
Güzel soru ama kendine sorsaydın eğer...

Adsız dedi ki...

Bence içindeki karışıklığın, git gellerin dışa vurumu. O kadar hızlı ve alakasız geçişler. Bütün değil gibisin. Bu sadece benim görüşüm tabi.

la petite mort dedi ki...

sorsaydım eğer cevaplarım olurdu elbet. çok sarhoş olduğum bir anda soracağım bu soruyu.