yoklukları doldurunuz

9 Mart 2015 Pazartesi
çok üşümüştüm, biraz ısınıp sonra gitmekti niyetim.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bir insanın bir insana neden bira sözü olur ki.

la petite mort dedi ki...

yarın, ki kendisi 11.mart olur, beşiktaşta kuka kafede ısmarlamak için. saat 19.03 te orda olan kazanır. hodri meydan dedikleri böyle bi şey.

Adsız dedi ki...

zamanım olsa orayı sana kadıköy gibim hissettirirdim de maalesef :)

la petite mort dedi ki...

demiştim mi sana bir lannisterler bir de ben her zaman borçlarımızı öderiz?

Adsız dedi ki...

demedin. borç gibi düşünme :) ayrıca lannister ney bilmem hiç.

la petite mort dedi ki...

borç sanıldığı gibi zan altında bırakan üstüne çok dert edilesi bir mesel değil esasında. lannisterleri ve alacak-borç ilişkisini öğrenirsin bir gün.

Adsız dedi ki...

beni strese sokar ama. ütikere kadar yolu var.

Adsız dedi ki...

Hangi zalim üşümüş birini sokakta bırakır ki?!

la petite mort dedi ki...

var öyle zalimler. yurdun en büyük meydanlarından birinde donmaya terkedilmiş ruhların olduğuna şahit oldu bu gözler.

Adsız dedi ki...

İnsan, herşey, bir taraftan değil mi?

Adsız dedi ki...

Ne demişim ben en son hiç anlamadım...

la petite mort dedi ki...

cevap vermemişim zaten dikkatini çektiyse.

Adsız dedi ki...

Bir an dedim, "bak bak cevap vermemiş diye ama", sonra başka bir şey dedim: "yok, cevap verir o:-)"

la petite mort dedi ki...

chate bağlayınca cevap vermiyorum ya bazen.

Adsız dedi ki...

anlmadım ama kalsın, boş ver.