koşu

1 Mart 2015 Pazar
tüm güzel şeyler eskiden olmuş gibi hissediyorum bugün.
edith piaf öleli elli yıldan çok olduğu yetmezmiş gibi, john lennon öleli de otuz yıldan çok olmuş.
en epik savaşlar yüzlerce yıl önce yapılmış.
masallar artık yazılmıyor bile.
en son imrenilesi dahiler onlarca yıl önce yaşamış.
en güzel çocuklar bile en güzel hastalık adından en son kimbilir kaç yıl önce ölmüş.
şiirleri, resimleri söyleyemiyorum bile.
marina ablamız aşkına o destansı vedasını yapalı kaç tane on yıl geçmiş.
nazım'ın henüz gidilmedi dediği en güzel deniz kirleneli bile kimbilir kaç yıl oluyor.
egenin bir balıkçı köyünde açıldığı denizden geri gelmeyen, yunan güzeli sevgilisini ızdırapla bırakan o son balıkçının ne zaman öldüğünü ise ne siz ne de tarih söyleyebilir, belki kibirli belediyelerin yaptığı anıt taşlar.
en güzel oyun yüz küsur yıl önce bulunmuş.
daha neler neler.
en güzel hayal kırıklığımı bile yaşadığımda doğan çocuklar yarın okullarına gidecek.
tüm güzel şeyler eskiden olmuş gibi eminim sanki bundan.
eminim, sanki.
içimdeki son umut da öldüğünde beni burada bulabilecek misiniz bakalım?

bunca hicran içinde o güzel atına binip giden o iyi adama içlenecek durumda değilim. inanın bana.

8 yorum:

N.Narda dedi ki...

yapma ya hu

la petite mort dedi ki...

bazı şeyleri yazmak da el yakıyor biliyor musun?

N.Narda dedi ki...

bak üzülürüm ben ama,

biliyorum çünkü.

la petite mort dedi ki...

benim için ağlama arjantin.

N.Narda dedi ki...

Ben de uzulmeyecegim o halde. Boşver gitsin.

Adsız dedi ki...

Bu kadar hayalsiz ve geleceksiz olman öldürecek seni, başka bir şey değil. Neden mi? Söylemeyeceğim.

la petite mort dedi ki...

söyleyeceksin

Adsız dedi ki...

Bu kadar nankör olma!